cscart-logo-1

Переваги платформи CS-CART


Напевно кожен, хто запускав інтернет-магазин або замислювався про це, довго вибирав движок для нього. Платформ для ведення електронної комерції безліч і у кожної є свої переваги і недоліки. Це зараз ми визначилися зі своїм вибором, це зараз у нас в агенції BeeTop трудяться сертифіковані розробники на CS-Cart і ми є їх офіційним партнером, але колись ми так само, як і інші, перепробували чимало рішень. Чому ж ми вирішили працювати саме з цією системою, ми і спробуємо вам розповісти в цій статті.

Так в чому ж переваги CS-Cart? Ми не станемо розповідати про все, розповімо лише про основні моменти, які стали ключовими, коли ми визначалися з якою CMS для інтернет-магазинів працювати, що пропонує широкий спектр.

Якщо коротко, то ми вирішили працювати саме з CS-Cart через його багатої функціональності «з коробки» і найзручнішою і інтуїтивно зрозумілою, на наш погляд, панелі адміністратора. Приділіть 10 хвилин свого часу і подивіться це відео, щоб побачити цю платформу зсередини.

Велика кількість модулів дозволяє зменшити вартість і терміни розробки, що також дуже радує як розробників, так і замовників.

АДМІНІСТРАТИВНА ПАНЕЛЬ

ХАРАКТЕРИСТИКИ І ФІЛЬТРИ

Для різних груп товарів можна без проблем створити характеристики, на підставі яких потім також легко створюються фільтри. Це дозволить користувачам відбирати за різними параметрами саме ті товари, які їх цікавлять. Наприклад, в магазині побутової техніки, завдяки фільтрам, відвідувач сайту без проблем зможе відібрати крапельну кавоварку чорного кольору з потужністю до 800 Вт і об’ємом більше 1 літра. Погодьтеся, користувачеві набагато зручніше поставити кілька галочок, ніж шукати товари, які задовольняють його вимогам, серед усього каталогу.

ОПЦІЇ ТОВАРІВ

Через панель адміністратора CS-Cart можна швидко додавати до товарів різні опції. Ці опції можуть впливати на кінцеву ціну товару або не впливати на неї.

Прикладом опції, що не впливає на ціну може бути вибір кольору товару. Причому користувачеві здасться зображення з обраним кольором, а також перевіриться наявність товару цього кольору.

Також можна створювати опції, які впливають на ціну товару (наприклад, чекбокс «загорнути товар в подарункову упаковку»). До речі, це один із способів збільшити середній чек. Можна в якості опції пропонувати супутні товари.

Крім цього є можливість створювати послідовності опцій (коли користувач вибирає одну і їм у показуються додаткові).

ШВИДКЕ НАПОВНЕННЯ МАГАЗИНУ

Додавання товарів на сайт в CS-Cart відбувається легко і швидко. В системі передбачена дуже гнучка і повністю настроюється система імпорту / експорту. Можна навести прайс-лист постачальника до потрібного формату і за лічені хвилини наповнити сайт сотнями і тисячами товарних позицій.

А завдяки функції масового редагування монотонна робота по редагуванню товарів вже не каже ться такою довгою і нескінченною.

МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ

Як відомо, залучення нового клієнта зазвичай обходиться дорожче, ніж утримання вже існуючого. Так ось до складу CS-Cart входить велика кількість модулів, які допомагають не тільки в збільшенні кількості перших продажів у Вашому інтернет-магазині, але і інструменти для утримання клієнтів, перетворення їх в постійних, які в подальшому будуть звертатися до Вас знову і знову.

Розглянемо деякі з маркетингових інструментів.

ПРОМО АКЦІЇ

Під промо-акціями розуміються всілякі знижки та подарунки для клієнтів. Це можуть бути знижки на певну групу товарів, знижки на весь замовлення, знижки на якийсь окремий товар, безкоштовна доставка. Можна комбінувати товари в комплекти і давати клієнтам знижки на ці комбінації товарів.

СИСТЕМА ЛОЯЛЬНОСТІ

За покупки в Вашому магазині користувачам можуть нараховувати бонусні бали, які потім можуть бути витрачені при наступних замовленнях. Таким чином клієнт з більшою ймовірністю звернеться до Вас знову, якщо буде знати, що його жде т приємний бонус у вигляді знижки.

ПОДАРУНКОВІ СЕРТИФІКАТИ

Запропонуйте Вашим клієнтам придбати подарунковий сертифікат або подаруйте його за покупку у Вас. Цей сертифікат користувач може використовувати сам або подарувати кому-небудь. Так Ви зможете залучати нових клієнтів за допомогою Ваших вже задоволених покупців.

ГРУПИ КОРИСТУВАЧІВ

Групи користувачів – це не тільки розмежування на оптових і роздрібних покупців. Це може бути окрема категорія VIP-користувачів, яким показуються недоступні іншим відвідувачам товари. Виділіть Ваших клієнтів в окремі групи і давайте їм безкоштовну дост авку або додаткові знижки.

СПИСОК БАЖАНЬ

Його користувачі не завжди можуть купити Ваші товари прямо зараз. Дозвольте користувачам відкладати товари в окремий список, щоб пізніше вони могли повернутися до нього, коли вони будуть готові до покупки.

КУПИТИ В ОДИН КЛІК

Досить багато клієнтів не бажають витрачати час на процес оформлення покупки, а хочуть, щоб їм передзвонили і обговорили умови їх покупки. Для таких користувачів передбачені Купівля в один клік і Замовлення зворотного дзвінка. А завдяки можливості оформлення замовлення адміністратором сайту, Ви не упустите таких клієнтів і зможете швидко сконв ертіровать дзвінок в покупця.

Віджет

Хочете збільшити обсяги продажів без залучення додаткового трафіку на Ваш сайт? Вбудуйте віджет на майданчик, де вже є Ваша цільова аудиторія. Майданчиком може бути інший сайт, блог або соціальна мережа. Ви можете зовнішній вигляд віджету, подстроив його під дизайн майданчика-партнера, щоб не викликати відторгнення у відвідувачів партнерської майданчика. Почніть продавати Ваші товари вже сьогодні, віддаючи відсотки з продажів майданчику-партнеру.

cs-cart-widget

cs-cart-multishop

МУЛЬТІВІТРІННОСТЬ

Мультівітрінность – це одне з найсильніших Ваших зброї. Ви можете створити необмежену кількість вітрин, керованих з однієї панелі адміністрування. Під вітринами розуміються окремі магазини, які можуть мати різний дизайн, набори товарів, адміністраторів і т.д.

Це дозволить Вам не тільки отримувати більше трафіку, а й дасть можливість проводити експерименти з цінами на товари, з позиціонуванням. Ви можете створити окремі магазини під кілька сегментів Вашої цільової аудиторії з різним дизайном, що відповідає перевагам кожного конкретного сегмента покупців, пропонувати їм різні групи товарів і бонуси в залежності від їх потреб.

E-MAIL розсилки

E-mail розсилки – це один з найпотужніших інструментів по збільшенню прибутку з Вашого інтернет-магазину. Розповідайте Вашим клієнтам про акції, про нові надходження товарів, проводите опитування і періодично нагадуйте клієнтам про себе.

ІНТЕГРАЦІЯ З Google Analytics

Налаштувавши інтеграцію з Google Analytics , Ви зможете продавати товари на найбільшому українському маркетплейсе. Гнучка настройка дозволить не вивантажувати окремі категорії товарів і товари, яких немає в наявності. Вивантаження товарів можна виконувати як вручну, так і автоматично за розкладом.

ПЕРЕВАГИ CS-CART ДЛЯ РОЗРОБНИКІВ

CS-Cart володіє, мабуть, найбільш повним функціоналом для запуску успішного інтернет-магазину. У його склад входить велика кількість модулів, які необхідні для старту проекту і повноцінного початку роботи.

«З коробки» доступна можливість інтеграції CS-Cart і 1С. Налаштування обміну не викликає складнощів. Але якщо вас не влаштовують алгоритми обміну, ви завжди можете змінити їх під свої вимоги.

Відкритий код дозволить вирішити будь-які завдання, втілити будь-які ідеї.

Вичерпна документація і відео-уроки по CS-Cart, доступні на офіційному сайті, допоможуть вивчити систему повністю. Вивчивши їх, для розробника не складе особливих труднощів впровадити практично будь-які побажання клієнта, не порушуючи при цьому цілісності ядра платформи.

Зручність, простота і висока швидкість при розробці досягається також за допомогою такого функціоналу як: фільтрація товарів за технічними характеристиками, модифікації товарів за різними параметрами, зручний і швидкий пошук, можливість створення структури каталогу необмеженої вкладеності, конфігуратор товарів і т.д.

Оновлення та наповнення каталогу товарів стає більш простим, швидким і зручним завдяки гнучкому імпорту / експорту товарів.

Функціонал для SEO-оптимізації дозволяє легко управляти meta-даними товарів, категорій та інших сторінок, керувати ЧПУ сторінок, генерувати карти сайту і так далі.

Редактор дизайну і макетів сторінок. Завдяки редактору макетів і дизайн адміністратор або розробник сайту може з легкістю змінювати зовнішній вигляд вітрини, не заходячи в вихідний код. Додати або перемістити блок, змінити колір, поміняти шрифти, створити індивідуальний дизайн для певного типу сторінок, все це без проблем можна зробити прямо з адмінки сайту.

PHP, Smarty та JS хукі дозволяють розширити або додати новий функціонал CS-Cart, без зміни ядра платформи.

Широкі можливості налагодження (параметри dispatch, вбудовані функції налагодження).

DEBUG-панель показує настройки сервера і PHP, список SQL-запитів при відкритті поточної сторінки і параметри запитів, шаблони, які беруть участь у формуванні поточної сторінки, використання пам’яті і витрати часу на відкриття сторінки.

Використання шаблонізатора Smarty. CS-Cart використовує Smarty шаблони, що робить розробку простіше навіть для новачків в програмуванні.

Вбудований функціонал кешування дозволяє збільшити швидкість завантаження сторінок без необхідності установки додаткових модулів.

Конкатенація CSS і JS-файлів. Об’єднання декількох файлів в один з подальшим його кешуванням знижує кількість звернень до сервера.

Оптимізовані sql-запити

Використання плейсхолдеров в sql-запити для підвищення безпеки.

Метки: нет меток

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *